torsdag!

Igår så kom världens bästa Anna hit! Hon red Frami och jag Demantur, gick väl helt okej att rida. Tack Anna panna för att du ville rida en av mina pluttar!! :)

Sen var också Eve här igår och hjälpte mamma i stallet, så var nere och hjälpte dom en stund också. Sen var det bara hem och sova!

Var uppe sen halv sju imorse typ, så släppte ut hästarna. Red Frami och Demantur på en gång. Gick bra med båda två. Funi står i några dagar nu då han har ett sår som varat ganska mycket. Så lika bra att han bara får gå i hagen. Men vill inte rida om han skulle vara lite häning osv.
Så blir igång sätning på honom på söndag igen! Om jag nu hinner rida då.

Imorgon så drar jag till Stockholm, möter upp johanna på centralen. Sen vidare mot globen!!! Ska bli så kul, måste skriva lista vad jag ska kolla efter för saker också. Vet iaf att jag ska göra skyltar till Frami och Demantur som ska vara i stallet.

Sen åker jag hem på lördag kväll igen. Roligt!!

Nu ska jag kolla tv, måste försöka sova lite så jag orkar med hela dagen imorgon! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0