Trött som bara den!!

Har spenderat mig helg i stockholm med världens bästa Johanna Häggman! Vi var i globen och kollade horse show.. Var kul och fick med mig en del saker hem.

På lördag fick jag även följa med och träffa lilla Tanni, söt hästen! Och kollade när Johanna red, han har blivit jätte fin och myccccccket lugnare!! Kul att det går framåt med träningen för henne. För vill ju sse henne på tävlingsbanan snart! Då han är så jäkla fin! :D

Åkte sen till tåget som skulle gå 17.06, men kommer 17.25 så lite segt, sen när jag kliver på är det propp fullt, så då fick man stå också med alla grejer jag shoppat. ÄÄh inte så långt iaf.

Mamma och jag åt gott igår och sen somnade jag typ.

Idag ska jag ut och rida med tjejerna i stallet.

Juste, har lite bilder på Svea johannas hund och några fina på Tanni som jag tänker lägga ut sen!! :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0