varit i Enköping centrum idag!

Mamma, pappa och jojo kom hit och hämta mig så åkte vi in till Enköping centrum. Var första gången jag var där, och vi åt på någon thai resturang.. Shit vad gott det var! Är mätt så jag vet inte vad. Haha köpte även 2 kg godis också, då har jag och mamma tills vi ska åka ner till skåne.

När vi käkat fördigt så åkt vi hem hit och såg en älg i diket, usch vad läskigt det var.. och pappa körde som en galing så han såg den inte äns, hade kunnat blivit älgmat där :(
Sen var vi iaf här runt sju så då visade jag alla hästar för dom och sen kvällsfodrade vi. Mamma tyckte Funi hade blivit sjukt stor.
Pappa och knäppishästen blev lite kära i varandra och mamma i Ylur såklart! Och jojo i lilla Snaer haha, snacka om olika smak!

Nu ligger jag i min fina lilla "säng".. Och tänkte sova nu, är mycket som ska göras imorgon packa i hop allt, sen tömma boxar. För nästan alla ska sova ute, och på tisdag kommer lastbilen klockan 7 och hämtar alla hästar.

Nej nu måste jag sluta skriva haha!

Puss på er!

Juste, klippte mig och färgade håret för en vecka sen typ. Tack pappa! Blev super nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0