1 Januari 2012!

Shit vad konstigt det där kändes att skriva haha!

Men i helgen har spenderats med kompisar osv. I fredags hos matte med lite folk, nyktert och trött haha ;)
Och nyår hemma hos Danne med massor med folk. Var trevligt. Var väldigt seg hela kvällen.. lite tråkigt för mig men men.

Idag har jag sovit nästan fram till tio sen tittat film och ätit lite. Nu har mamma och jag gjort rent till valparna och allt. Dom hade varit riktigt snuskiga.

Nu är nästan alla valpar tingade också, mufasa ska någon kille i nyköping ha. Nicki (flicka) ska någon i borsökna ha. Och Porsche (pumba) ska antagligen min syster ha.
Så nu är det nog bara lilla sötaste Timon kvar att hitta familj, han väger nästan 300 gram mindre än dom andra, snacka om liten han är.

Nej om jag kanske ska kolla någon mer film eller nått, Puss puss på er allihopa!
Och juste, Gott nytt år förresten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0